Ukázky našich prací realizovaných i nerealizovaných, novějších i starších.
Starší práce ukazujeme ne proto, že bychom neměli dostatek nových,
ale proto, abychom ukázali, že jsme kvalitní grafiku dělali již před mnoha lety.
Realizace: 2016-2017
Klient: HŘIŠTĚ 8D, s.r.o.
Firma Hřiště 8D, která vyrábí originální dětská hřiště, nás oslovila na základě našich referencí, které se natolik zalíbily, že nás požádali o zpracování jejich firemních a reklamních materiálů. Většinou pracujeme pro technicky zaměřené firmy a tak nás těšilo, že v tomto případě můžeme trochu popustit uzdu fantazii a vytvořit něco hravějšího.
Na vytvoření celého grafického stylu nebylo bohužel tolik času, kolik bychom si přáli, neboť vše muselo být navrženo a realizováno během necelých dvou měsíců k veletrhu FachBau2016 v Norimberku. Původní hravý koncept počítal s různorodou kombinací barevných kruhů různých velikostí a uspořádání, které by se lišili od tiskoviny k tiskovině. Nakonec jsme design zjednodušili a použili opakující se motiv kruhů. I tak je výsledný design podle nás povedený a do budoucna zůstává výzva rozšířit koncept do úvodního hravého rozsahu.
Realizace: 2016
Klient: Veřejná zeleň města Brna
Na jaře 2016 jsme vyhráli výběrové řízení na tvorbu mapových infotabulí pro parky na Špilberku a v Lužánkách. Vzhledem k tomu, že se v případě Špilberku jedná o národní kulturní památku, zvolili jsme střízlivý klasický styl, i když jsme původně zvažovali progresivnější a modernější pojetí. Mapové grafiky neděláme příliš často, takže to pro nás byla příjemná změna a možnost vyzkoušet si něco jiného.
Oproti původnímu zadání bylo k projektu přidáno ještě několik informačních nemapových tabulí navíc, takže jsme nakonec na projektu strávili více hodin, než jsme počítali, ale co by člověk neudělal pro své rodné město, když ho má rád, ne?
Klient: ZŠ Vladimíra Menšíka Ivančice
Od ZŠ Vladimíra Menšíka v Ivančicích přišla poptávka na redesign webu. Protože se v Ivančicích narodil zakladatel našeho studia, který navíc zrovna v tu dobu připravoval výstavu svých fotografií v místním muzeu Alfonse Muchy, máme k tomuto městu speciální vztah. Dali jsme ZŠ příznivou nabídku a doufali, že spolupráce se ZŠ bude hladká. Naše přání se splnilo, veškeré požadavky byly ze strany klienta dobře připraveny a komunikace byla bezproblémová, takže jsme redesign webu zvládli bez překročení budgetu. Součásti prací byl i návrh loga školy, kde šlo v podstatě jen o to vhodně zkombinovat karikaturu V. Menšíka, kterou má škola povolenou používat s názvem školy a vše to typograficky sladit.
Původní web školy:
Realizace: 2016
popis.
popis.
Pro uměleckého kováře jsme navrhli vzhled jeho webových stránek.
Realizace: 2016-2017
Klient: PBS Velká Bíteš, a.s.
Firma PBS Velká Bíteš nás oslovila s požadavkem udělat vizuál jejich personální kampaně. Heslo kampaně bylo "Roztočte s námi svět" a klient měl poměrně jasnou představu o tom, jak by měl vizuál vypadat (viz první obrázek).
Nám se však zdálo navrhované řešení jako příliš složité a zbytečně přeplněné množstvím motivů. Navrhli jsme proto několik dalších variant, které by vnesli jednoduchost a přehlednost. Nejvíce se po grafické stránce líbil návrh č. 3, ale pro potřeby kampaně přišel klientovi příliš strohý a proto výsledný motiv vznikl z návrhu č. 2.
Motiv byl využit na tiskovinách (plakáty, letáky), v inzerci i na velkoplošných nosičích. V části kampaně se pak použil již dříve zmiňovaný návrh č. 3.
Naše grafické pojetí se v PBS VB natolik zalíbilo, že nás posléze oslovili lidé z dalších divizí s požadavkem na grafické zpracování jejich reklamních materiálů - především bannerů/stánků pro veletržní expozice.Spolupráce s lidmi z PBS byla pro nás velmi příjemná, neboť klient měl vždy připravené jasné zadání a veškeré připomínky v průběhu projektů byly věcné a zřetelně formulované. A vzhledem k tomu, že i veškeré faktury platili v termínech, patří jim naše velké díky a palec nahoru pro PBS VB.
Vizualizace návrhu klienta:
Návrh č. 1:
Návrh č. 2:
Návrh č. 3:
Finální podoba plakátu:
Aplikace motivu v inzerci:
Motiv kampaně na roll-upu:
Veletržní expozice pro personální kampaň
U některých materiálů se použil design z návrhu č. 3:
Realizace: 2010
Grafik: Martin Černý
Kousek od našeho sídla se nachází obchod s českým křišťálem, jehož majitel nás oslovil s prosbou nového pojetí vstupního portálu do prodejny.
Navrhli jsem decentní řešení, které odpovídá luxusnímu charakteru prodávaného zboží. Realizovaná podoba se na základě požadavků mírně liší od našeho původního návrhu, který zde prezentujeme.
Návrh: 2014
Grafik: Martin Černý
Neděláme to často, ale když potkáme výběrové řízení, které nás něčím osloví, jdeme do toho!
S našimi návrhy jsem sice neuspěli, ale práci jsem si užili, takže: Sláva vítězům, čest poraženým!
Vítězné logo můžete vidět na stránkách VIDA! science centrum.
Realizace: 2014-2015
Grafik: Martin Černý
Původně jsme vyhráli výběrové řízení na tvorbu firemních letáků. Klient byl s naší prací natolik spokojený, že nám následně zadal tvorbu nového loga a celého vizuálního stylu firmy.
Zadáním bylo úplný redesign loga, tak aby vyjadřovalo modernost a dynamiku prosperující firmy. Zároveň mělo být v logu "zakódováno", že firma má dva majitele. Při tvorbě nového vizuálního stylu byl požadavek na modro-modré řešení (kombinaci světlého a tmavšího odstínu modré), tak aby byla zachována kontinuita s předchozími propagačními materiály. Provedli jsme pouze malý posun v odstínech modré, aby bylo dosaženo "serióznějšího" dojmu.
Jednotlivým divizím jsme přiřadili doplňkovou barvu, aby se materiály na první pohled odlišily.Realizace: 2008
Grafik: Petr Jambor
Oslovila nás prestižní výzkumná instituce s požadavkem na tvorbu loga, vizitek, dopisních papírů a webové prezentace.
Babákův výzkumný institut je moderní centrum specializující se na výzkum v oblasti imunologie, onkologie, hematologie i závažných geneticky podmíněných chorob.
Zástupci ze Židovské obce Brno se na nás obrátili díky doporučení, které získali od jednoho našeho spokojeného klienta. Měli jsme za úkol připravit nové webové stránky, které by lépe odpovídali vážnosti a úrovni této organizace. Dalším důležitým úkolem bylo změnit strukturu stránek a menu tak, aby se zjednodušila navigace na stránkách a zvýšil se uživatelský komfort.
Nové webové stránky se začali připravovat jen krátce po rekonstrukci brněnské synagogy. Tato událost byla pro obec velmi významná a rekonstruovaná synagoga byla i tak trochu předlohou ke grafickému ztvárnění webu. Využili jsme barevnosti interiéru synagogy, kterou jsme použili pro základní barevné scháma webu. Vzhledem k tomu, že synagoga je provedena v puristickém funkcionalismu, nebylo na webu místo pro žádné grafické kudrlinky. Původně jsem zamýšleli udělat grafiku skutečně hodně strohou, ale nakonec vzhledem k uživatelské přívětivosti (častým návštěvníkem stránek jsou lidé s dřívějším datem narození) jsme zvolil jemný decentní styl.
Realizace: 2012 - současnost
Grafik: Martin Černý
Díky tomuto grafickému návrhu jsme vyhráli výběrové řízení firmy TART na realizaci firemních tiskovin.
Na základě úspěšné spolupráce se z této firmy stal náš stálý klient.
Realizace: 2015
Grafik: Martin Černý
Pro IT službu jsme navrhli logo a firemní vizuální styl
Návrh: 2017
Grafik: Martin Černý
Firma VIVO Connection oslovila několik grafických studií, které požádala o design jejich firemní tiskoviny. S našimi návrhy jsme postoupili do druhého kola. Vítězství nám sice nakonec uniklo, ale máme aspoň pěkné designy do našeho portfolia a navíc postoupivším do druhého kola zaplatila firma VIVO skicovné, takže škodní jsme nebyli ani po finanční stránce.
Pro prodejce luxusních vířivek, saun a spa produktů jsme navrhli a realizovali označení prodejny.
Realizace: 2015
Grafik: Martin Černý
Zadáním bylo vytvořit grafiku jednoduché stránky s nabídkou e-laerningových služeb
Barevně se mělo vycházet z firemní oranžové, kterou jsme doplnili tmavším odstínem modré, která podporuje dojem solidnosti.
Grafik: Petr Jambor
Na základě našich referencí si nás vybrala firma Brewer, abychom jí zpracovali design nové značky energy drinku.
Realizovaná podoba se liší od našeho původního návrhu kvůli technologickým požadavkům - textu bylo více, než se původně plánovalo a proto musel být vysázen výrazně menším písmem, které by v původní variantě - bílé písmo v černé ploše - nešlo realizovat. Proto jsme nechali podklad světlý a doplnili červené plochy pro výraznější působení obalu.
---Fotografie produktu (zcela dole) byla převzata z účtu Flickr společnosti Creative Tools.
Realizace: 2015
Grafik: Martin Černý
Pro cestovní kancelář Korál-Bartoněk jsme graficky upravili šablonu jejich webového portálu pro vyhledávání a objednávání zájezdů.
Realizace: 2010
Grafik: Martin Černý
Pro Papírny Brno jsme připravili design několika řad školních sešitů. Ten s proužky byl hodnocen jako jeden z nejlepších v celé historii a užívá se opakovaně již po několik sezón.
Realizace: 2011
Grafik: Petr Jambor
Se sportovní agenturou Čiba spolupracujeme již od devadesátých let minulého století. Pro jejich dosud největší akci - Mistrovství ČR v atletice - jsme zpracovali vizuál celé akce, od pozvánek a vstupenek, přes plakáty a informační tabule až po cedule a velkoplošné bannery, které se použili pro propagaci akce v Galerii Vaňkovka. Jako základ designu jsme zvolili motiv atletické běžecké dráhy. Tento motiv se prolínal všemi propagačními materiály. Barevnost jsme zvolili národní červeno-bílou-modrou doplněnou skvělými fotografiemi sportovců. Sportu zdar!
Pro firmu Cheteng jsme navrhli design firemního profilu.
Realizace: průběžně od roku 2005
Grafik: Petr Jambor
Pro našeho dlouholetého klienta připravujeme každým rokem sadu produktových prospektů.
IREKS patří ve svém oboru mezi absolutní špičku. Jako partner pekařů je znám svými přísadami v nejvyšší kvalitě a kreativními výrobními nápady po celém světě. Pekaře a cukráře doprovází různými službami ve více než 90 zemích světa.
Realizace: 2011
Grafik: Petr Jambor
Pro sportovní agenturu Čiba Sport, se kterou spolupracujeme již od prvního ročníku Brněnské laťky, t.j. od roku 1991 jsme navrhli design nových webových stránek
Realizace: 2006
Grafik: Martin Černý
Pro sportovní akci "Evropský týden atletiky" jsme připravili design všech doprovodných tiskovin.
Realizace: 2011
Grafik: Martin Černý
Realizace: 2015
Grafik: Martin Černý
Pro společnost SAS Invest jsme realizovali nízkorozpočtový web. Součástí bylo výběr vhodné šablony a její úprava pro potřeby klienta.
Realizace: 2011
Grafik: Petr Jambor
Pro našeho dlouhodobého klienta jsme navrhli a připravili objednávkový katalog pohlednic 3D.
Realizace: 2014
Grafik: Martin Černý
Majitel firmy se na nás obrátil s požadavkem na redesign firemního loga a vytvoření nového firemního stylu. Původní logo působilo zastarale a neodráželo luxusní podstatu nabízeného zboží. Zvolili jsme písmo s elegantní kresbou liter a zvýraznili slovo "klenoty", které bylo u původního loga velmi nevýrazné. Firemní barevnost jsme nechali v decentních hnědých odstínech, které dobře ladí s kovovými odstíny zlaté či stříbrné.
Realizace: 2011
Grafik: Pavla Motyčková
U tohoto projektu byl požadavek Papíren Brno vytvořit dynamičtější grafiku obalu sešitů, tak aby více lákala mladistvé. Nakonec se vybrala témata hudba, sport a cestování. Graficky jsme zvolili styl alá "grunge".
Realizace: 2008
Grafik: Martin Černý
Realizace: 2006
Grafik: Petr Jambor
Pro cestovní kancelář SKI WELLNESS jsme navrhli logo a firemní vizuální styl
Copyright © 2018 Studio PORT